18  maja  w piękną słoneczną pogodę klasy 5a i 7c wyruszyły na dwudniowa wycieczkę do Wrocławia. Wyjazd był zrealizowany w ramach przedsięwzięcia Ministra Edukacji i Nauki  „Poznaj Polskę”.
W pierwszym dniu odwiedziliśmy Muzeum Narodowe podziwialiśmy słynną Panoramę Racławicką , a w salach Muzeum Narodowego zgromadzone tam zbiory. W jednym z muzealnych pomieszczeń część naszej grupy zmierzyła się z trudnym zadaniem złożenia fragmentów obrazów z rozsypanych kostek – poszło znakomicie (!) W dalszej części naszej wyprawy bulwarami na nabrzeżu Odry dotarliśmy  do przepięknego Uniwersyteckiego Ogrodu Botanicznego. Dalej powędrowaliśmy na most zakochanych i zwiedziliśmy  najstarszą zabytkową część miasta  – Ostrów Tumski . Ostatnim punktem naszego programu było mauzoleum Piastów Śląskich. Pełni wrażeń udaliśmy się do hotelu. Drugi dzień rozpoczęliśmy od długiego spaceru po starym mieście nieustannie poszukując i uwieczniając na fotografiach  wrocławskie krasnale. Następnie udaliśmy się w rejon Parku Szczytnickiego, aby podziwiać słynną Hale Stulecia i wspaniały pokaz  wrocławskich fontann. Ostatnim punktem naszej wycieczki było Centrum Edukacji Ekologicznej  Hydropolis. Wróciliśmy nieco zmęczeni , ale bardzo zadowoleni – to był bardzo dobry czas dla obu zespołów klasowych.